BlaBlaBla...

Viste inte riktigt vad jag skulle ha för rubrik, haha
eftersom jag inte bloggade igår så blir det liiite mer bloggning idag, men inet så jätte mycket
tänkte börja med att berätta vad jag gjorde igår
efter skolan så åkte jag direkt till församlingshuset och hade min första sånglektion :D och det gick jätte bra och det var super kul :D

sen idag var det konfa läsning och det var drygt som vanligt -.-
Kom hem och åt lite och nu sitter jag här  

Imån blir det lite sovmorgon för mig, ska till doktorn på morgonen :(
men hoppas det går bra, så önska mig gärna lyckatill :o

Igår bytte jag öronhänge där uppe, men har inte köpt något nytt dit än så satte in ett gamalt...men såhär blev det iallafall


Och så tar vi lite egobilder med



ha det så bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0