Datan lagad !!

Äntligen är min data lagad :D tack så JÄTTE mycket kalle <3

Jag har precis varit i kyrkan nu på gudstjänst (sånt man måste när man ska konfirmeras)
efter det följde jag och felicia med gamlingana in i församlingshuset och fikade lite ;)
Och sen snackade jag med Marina för jag ska börja ta sånglektioner hos henne på tisdagar så nu kan jag inte vara med någon på tisdagar, sorry folket :p
Idag blir det ingen dans för jag är grymt förkyld och hes och så , så sånglektionen på tisdag kommer ju gå SKIT bra (Y) (a haha

Eftersom jag inte har bloggat på ett litet tag så tänkte jag att jag kunde berätta lite om vad jag har gjort dom senaste dagarna :)
I fredags var det skoljogg och då var jag pirat (H) känner att jag var väldigt snygg då (a haha
sen efter skoljoggen hängde min älskade Yolanda med mig hem, vi käkade lite när vi kom hem sen gick vi till lekparken och tog sjukt snygga bilder som kommer här :)




tack för en underbart härlig dag älskling (L)

Igår var jag hemma och städade -.- sen vid 20 i 5 tog jag bussen in till växjö , träffade Ammi älskling, björne och adam , så stack vi till strandbjörket och "lekte" haha det var fett kul så kom william sen, vid 6 typ gick jag och ammi hem till henne och käkade tacos och kollade på en grymt bra film, men jag minns inte vad det hette :o men det var iallafall en sån film som rekomenderas för tjejer (Y) men när jag vet vad den heter så ska jag skriva det (Y)

nu har jag berättat lite om vad jag har gjort
och imån blir det att gå på stan med sötnosen LOVIIISA :D det kommer blider därifrån med imån (Y)

Ha det så bra :**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0