Data sönder...

Datan är fortfarande sönder, men jag använder mammas lite då och då, så ni kanske förstår att det inte blir så mycket bloggning nu för tiden :( (tyvär)
men destomer blir det ju att skriva varje gång :D
så nu hade jag tönkt att berätta hur mina dagar har varit nu den senaste tiden och sen vad jag ska hitta på i framtiden :) så luta dig tillbaka och njut ;)

i helgen var det konfaläger i Timmenabben , det var helt okej :)
jag ska få bilderna från emme och johanna sen när min data är fixad och så ska jag få bilderna på mig emme och yolanda från välkomstfesten av amanda :D
på torsdag slipper jag lite lektion för då ska jag träna till luciatåget (skolans)
sen på fredag blir det förmodligen att vara med den bäääääästa YOLANDA älskliing, och skoljogg -.- (L)
och i helgen....ah ni...det är hemligt ;) haha

hoppas alla haft det bra :)
nu ska jag ta och kolla bdb och facebook (L)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0