Fredag !!

Fredag igen, fast det känns som tisdag :o bara för att jag va sjuk måndag, tisdag och onsdag
ialla fall...
idag var jag med mikka och hillgren, det va SKIIT kul :d
först va vi lite i strandbjörket och sen drog vi hem till hillgren men där va vi inte länge, utan vi stack till konsum och shoppade godis :D
sen hem igen till hillgren i regnet och började kolla film, men sen skulle mikka hem så då fick jag och hillgren vara själva ;) haha
sen när jag kom hem så var det camp rock 2 på tvn så då var man ju tvungen att kolla på den :D
och nu sitter jag här och webbar med hillgren :)

me today


nu ska jag fortsätta ha en mysig kväll vid datan


Kommentarer
Postat av: din bf

myssit

2010-09-18 @ 18:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0