Sitter och vänta !!

sitter här och väntar på att mamma ska komma hem med min nya mobil :D
htc smart heter den coh ser ut så här

yeah (H)
läääängtar :D

imån är det torsdag och även skolfotto, och jag vet inte vad jag ska ha på mej :o
sen vid halv 4 ska jag till optikern :s och kolla ögonen /:

någon som har lust att veta vad jag ska hitta på i helgen ? :d
det får ni iallafall...
fredag blir det mys med madde, hillgren och william, då blir det att spendera natten med dom gullungarna hos madde :) vi ska kolla på skräckis :s så jag och madde kommer ttyp vara skit rädda :o men det finns ju killar i närheten ;) sen blir det att käka pizza och godis hela natten :d asso godis då..pizzan tar ju inte så lång tid att käka ;) haha
sen på lördagen blir det tc disco, dit går man med emme älskliing, vi ska se om vi kan få på oss lite med folk ;)
sen på söndag blir det ju då dans :)
så det blir en fullspäckad helg :) men det blir nog kul :D
igentligen så borde jag nog städa mitt rum nu, men jag orkar inte, så det får bli att sitta här nu och sjunga :D

På fysiken idag hade jag och jessica lite damp (mest jag) så då filmade jessica det ;) och det finns på youtube, men jag är så snäll så jag lägger in en länk här istället (Y) http://www.youtube.com/watch?v=-_zz_eUMnAc 

 

ha det bra :d


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad kostade mobilen?

2010-09-08 @ 22:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0